Rozwój kampanii „Społeczności Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu” w Polsce

Z przyjemnością przedstawiamy projekt Sprawiedliwi, aktywni, świadomi – rozwój kampanii „Społeczności Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu” w Polsce.

Informacje o projekcie

Projekt odnosi się do społeczności takich jak Uczelnie, Miasta, Wspólnoty Religijne, Miejsca Pracy czy Drużyny Harcerskie i trwać będzie do końca bieżącego roku. Projekt uzupełnia inne nasze działania i wspiera kampanię „Społeczności Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu”, którą nasza organizacja (Fundacja „Koalicja Sprawiedliwego Handlu”) prowadzi wraz z Polskim Stowarzyszeniem Sprawiedliwego Handlu.

W ramach projektu Sprawiedliwi, aktywni, świadomi – rozwój kampanii „Społeczności Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu” w Polsce proponujemy państwu intensywne wsparcie, takie jak:

Ponadto będą mogli państwo otrzymać nasze materiały takie jak ulotka nt. Sprawiedliwego Handlu, kartka pocztowa z postulatami dot. obecności produktów Sprawiedliwego Handlu w sklepach oraz poradnik (powstanie on pod koniec projektu, będzie bowiem zawierał opisy dobrych praktyk wypracowane w projekcie oraz zebrane za granicą). Link do formularza zamówieniowego zostanie podany później.

Okazje do promowania Sprawiedliwego Handlu

Oczywiście zależnie od państwa potrzeb i możliwości można wybrać rodzaj postulowanego wsparcia (np. tylko minigrant), jednak pierwszeństwo zastrzegamy dla tych, którzy chcą skorzystać ze szkolenia oraz przedstawią ciekawe plany lokalnych mini kampanii, które zamierzają przeprowadzić w tym okresie, np.:

Aktywni uczestnicy projektu otrzymają tytuły „Ambasador Sprawiedliwego Handlu w… ”, zaś uczestnicy warsztatów dodatkowo otrzymają dyplomy „Trener Edukacji Globalnej”.

Formularz zgłoszeniowy

W związku z tym prosimy o wypełnienie krótkiego formularza zgłoszeniowego, wraz z ankietą zgłoszeniową badającą wiedzę, motywację i oczekiwania, zwłaszcza wobec warsztatu. Czekamy do 15.10.2015 włącznie. 
Pod koniec projektu zbadamy również państwa wiedzę oraz czy szkolenie, przyjazd naszych przedstawicieli, mini granty i publikacje spełniły państwa oczekiwania. Oczywiście wyniki ankiet są anonimowe.

W razie pytań, uwag i wątpliwości prosimy o kontakt.

Rozwój kampanii „Społeczności Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu” w Polsce

Wstecz